Leksand - AIK

Hej på er! Ganska sent, men vad gör det?
Idag har det varit en dag med massor med bilkörning och glädje när Leksand slog AIK hemma med 2-1. Ren lycka. Så himla skönt! Verkligen! :)

Köpte en dekal i starshop som man ska ha på bilen, men jag vågar inte klistra på den på bilen så jag ska sätta den på datorn i stället. Bra va? :)



Och jaaa! I brist på något bättre när Tobias sitter och spelar tv-spel har jag deltagit i en tävling på nelly.com där jag har designat min egna bikini. Jag blev själv väldigt nöjd med den, så nu gäller det att ni tycker det samma. Det är nämligen ni (eller folket) som ska rösta på den bikini som de tycker är snyggast. Kan ju bli ganska intressant.
Här hittar ni den sidan och bidraget:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=9Pwh3Y9iKBXD3NBm5GB37Oa2#bikiniGallery
(man måste scrolla ner lite för att se...)


Kommentarer
Postat av: azra

Glad påsk på dig! :D

2010-04-04 @ 11:03:31
URL: http://stylebyazra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0