Dessa jäkla byten

Godmorgon!
Vaknade ganska tidigt idag för att vara mig. Vaknade till av att jag fick sms, men sov vidare tills klockan ringde.
Smset var från en tjej som jag jobbar med och hon undrade om jag kunde byta en dag med henne v 11, och javisst kunde jag det. Men det kluriga är ju att hitta någon dag som hon kan ta ett av mina pass på, så jag får vara ledig och hon får sina timmar. Krångel.

Jag är i alla fall ganska pigg och ska dra mig ner till köket och jag känner för en riktigt lyx-frukost. Ägg, gröt, frukt, juice m.m.

Senare idag, vid 11.30, ska jag upp på fjället och åka bräda med min kära vän Elin. Ska bli skoj.

Hörs senare!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0