Skit också

Hej på er!
Nu var det några dagar sen jag bloggade, men jag har prioriterat andra saker sen jag kom hem från Fågelsjö.

I lördags hämtade jag upp Karolina på stationen och sen var det party som gällde natten lång. Den här gången var det bara vi och våra pojkvänner (som är bröder) och det var faktiskt jättekul. Tack tack för den kvällen.

Söndagen ägnade jag mig inte åt något speciellt förutom dans- och spelträning inför Belgien i augusti.
Efter träning var jag hos Tobias och vi kikade lite på film och så. Mys.

Igår hälsade jag på Jenny i sin nya lägenhet i Falun. Alltid lika roligt.
Vi promenerade till Rusta och dansade Wi-dance. Haha, vilket påhitt!
Efter att jag sagt hejdå till Jenny åkte jag hem till Tobias och firade hans mamma som fyllde år och vid 19-tiden åkte vi hem till Hartiz och hälsade på och grillade. Trevligt.

Idag har jag varit med min kära Carin på Kupolen och tagit en fin promenad runt älven.

Sitter dock här och är lite grinig. För det första hämtade jag ut nya p-piller för ALLDELES FÖR MYCKET PENGAR! och så äntligen kom mina kära skor som jag beställde, men de är för små och de finns inte i några större storlekar. Fan, säger jag bara.

Ska ta och åka till Hemvärnet snart, då kanske jag blir lite gladare :)
/AnnSo

Här kommer några bilder från vår picknick-frukost i morse :)






Kommentarer
Postat av: Caroline Eriksson

Hur mkt kostade p-pillerna då? Vart hämtade du dom? Var du på jax eller har ni någon annan vårdcentral?

2010-06-02 @ 18:29:40
Postat av: neli

HEJ SÖTSAK :D ♥



Aaaw, det är ingen fara gumman. Du är så söt haha :D Jag förstår. Vissa dagar spenderar man skitmycket tid på bloggen, andra dagar inte alls :/ Så är det med mig också. Dessa dagar har jag inte haft någon tid heller typ. Har en del tentaplugg kvar.. Så himla tråkigt! Du verkar iaf ha haft ett par härliga dagar med dina kompisar och din pojkvän :D Det behövs alltid ♥



Ja, väskan var riktigt fin :) Nöjd med den! Jag tänkte precis fråga dig om skorna.. Men gud så tråkigt :/ Det är det som är jobbigt med att köpa grejer på nätet. Man vet inte om dem passar osv.. Därför ska man hålla sig till väskor och sånt för det vet man att det passar haha :D Och klänningarna på Nelly är ju så himla fina, man vill beställa allihopa, men dem är på tok för korta :(



Haha, ja vi är en hel del som bor här, så du kan förstå att jag längtar lite efter att flytta in i en egen lägenhet haha. Trodde jag skulle palla av att vara så här många, men nu, efter nästan 1 år, så känns det faktiskt lite jobbigt :( Man kan inte riktigt vara sig själv du vet.



Hihi okej :D Men det låter ju helt okej :) Sen ska ju inte besökarna påverka så mycket tycker jag. Man bloggar ju för att det är kul och för att man ska skriva av sig osv.. Sen visst, att ha många läsare är ju ett plus :D Det skulle ju alltid vara kul! Jaha, så det var så du hittade mig :D Va roligt hihi. Kommer knappt ihåg att jag har kommenterat i hennes blogg.. Tycker det är tråkigt att kommentera bloggar där man vet att man inte får svar tillbaka haha.



Ja, gymnasiet var en väldigt speciell tid :) Helt underbar. Finns ju inga ord för att beskriva hur roligt det var! Saknar alla gamla vänner så mycket. Och alla lärare som man alltid kunde prata med och vända sig till när man ville prata om allt möjligt. Här på högskolan är alla lärare så himla tråkiga, oseriösa och sura hela tiden haha. Jag menar allvar, dem typ ler aldrig. FÖRRUTOM EN! :P Hon är så söt haha.



Va kul att ni har bra väder :D Kan verkligen hålla med dig om att man mår så himla bra när solen tittar fram och värmen steker! Allt folk ser så mycket gladare då :) Man får nytt liv! Nu känns det som att sommaren äntligen är på väg! Vi hade också sjukt fint väder här i Jönköping idag och kommer fortsätta ha det tills nästa vecka.. UNDERBART ♥ Det var ju på tiden. Så idag har jag suttit och stekt ute i solen typ hela dagen hihi. Så himla skönt, men samtidigt inte bra för jag fick inget plugg gjort :( Vart bor du förresten? :O Eller har jag frågat det?! Haha.



Med mig är det bara bra hjärtat ♥ Hoppas att det är bra med dig också! :) Men det tror jag hihi.

Ta hand om dig kompis, så hörs vi :)

PUSS sötsak ♥

2010-06-02 @ 18:55:37
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0