Sjuk :(

Hej och bläää!
Jag har haft ont i halsen nu i två veckor, men nu har det spridit sig till övriga kroppen också. Så typiskt inför bröllopet på lördag. Huh.
Har haft rep nu i 3 dagar i streck, kanske därför min hals aldrig blir bra. Jag kanske skulle satsat på fiolen i stället så hade jag sluppit slita på halsen. Haha.
Tyvär har jag rep idag med, ska gå dit men inte spela mer än nödvändigt.

Sitter här hemma i pyjamas och var tvungen att svara på lite mail, annars har jag bäddat ner mig i soffan framför O.C, haha.

Fint väder är det ute också, men i mitt skick blir det soffan hela dagen.

Ha en fin onsdag!
/AnnSo


Något att se fram emot: Winnerbäck, 29 juli i Järvsö med min bästa Banan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0