Show på Kupolen

Hej på er!
Nu är jag hemma efter en dag på stan med mamma där jag mötte upp Hellen och vi åkte vidare till Kupolen och fixade lite grejer inför lördgen.
På Kupolen kikade vi på Showskolan som hade uppträdanden. Jätte roligt :)

"Rör på er fötter och lalala, vicka era höfter och lalala.. Gör som vi, i denna melodi."

Åh, jag blev så nostalgisk när jag såg alla barnen hoppa runt och dansa. Tänk att jag var ett av de barnen för typ 10 år sen. Haha, tiden går fort.

Lunchade även sen lunch på Mc'Donalds och träffade även på Tobbe och Jennie (de har gått i min klass och spelar trumpet/flöjt) som sällskapade oss. Mycket trevligt.

Ikväll ska jag och mamma gå på teater. Kul! :) Berättar mer sen.
Kram på er!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0