Mycket på schemat

..då är det som det ska i AnnSo's liv. Och jag gillar det.
Tänk om jag inte sökt till P&L och fått jobbet, då skulle jag gå hemma ännu 4 dagar och inte gå på festivalen.
Tänk om jag inte varit med i Hemvärnets musikkår, då skulle jag inte åka ner till Stockholm på lördag och spela på kortegén och ha rep 4 dagar i rad. Idag är sista dagen vi har rep innan vi åker till Stockholm på lördag, ett så kallat genrep.
Tror nog att det ska gå bra, om min hals blir bättre så.

På måndag ska jag jobba mitt första pass för P&L, det är lite nervöst men det ska bli roligt.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, mår bättre nu i alla fall efter några timmars sömn.

Ha det fint!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0