Mot nya äventyr

God förmiddag!

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist, men har inte haft någon större ork att skriva någonting.

I måndags gjorde jag min första dag åt Peace and Love, vilket var roligt och gick jättebra. Satt i informationen och svarade i telefon och på mail. Ibland var det riktigt kluriga frågor, men helhetsjobbet var roligt.
På midsommarafton gör jag min andra dag och efter det har jag två pass till.

Igår vilade jag på förmiddagen och rensade ur min garderob en aning för att få plats med alla mina kläder.
Efter lunchen åkte jag hem till Daniel och kollade på nyaste och sista Wallander - Indrivaren. Jättebra film.
Sen var det dags för repetition med Hemvärnet. Alla kom och undrade hur det var med mig och vad som hände på Stureplan, så nu har jag dragit den historien några gånger. Haha.

Jag mår i alla fall bra nu, lite yrt när jag måste stå längre stunder och så, men jag tror det har mycket med min förkylning att göra.

Idag ska jag hem till min morfar och fira midsommar i förväg. Mitt lilla kusinbarn Hilma ska vara med också, vilket jag ser mycket fram emot.
Ikväll väntar fiolträning inför riktiga midsommarafton på fredag.

Ha en bra dag!
Puss på er!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0