John Fogerty

God morgon!
Jag satt igår kväll och kollade vilka artister som ska spela på Pease and Love och det fanns till min förfåning ganska bra artister. När jag tittade igenom listorna såg jag John Fogerty och pinsamt nog tänkte jag "Vem är det?" samtidigt som jag skämdes över tanken eftersom jag visste eller förstod att han var väldigt stor.

Nu när jag ätit frukost har jag kollat igenom hans diskografi både solo och med bandet och jag kan bara säga: Detta är en man som jag verkligen ska se.
Underbara låtar. "Have you ever seen the rain", "Rockin all over the world", "Proud Marry", "Bad moon rising" m.fl.


Nu drar jag till stan en sväng! Ha en bra dag!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0