Cruising

Hej på er, mitt i natten!

Igår var jag hos tandläkaren, köpte present till Karolina som tar studenten imorgon, monterade på dansen, hade dans- och spelträning inför midsommar, hämtade Tobias, jag, Jenny och Tobias åkte in till Falun och gick på Etage en sväng.

Idag har jag varit med kära Daniel. Vi har sprungit runt på Kupolen och grejat.
När vi kom hem skulle mamma och pappa åka in till Falun på cruising, så jag och Daniel hängde med in vilket var trevligt :)

Ja, just det. Idag har jag skickat tillbaka mina kära skor som var på tok för små.

Nu ska jag försöka få pojkarna (Tobias och Kim) att gå och lägga sig. De har ockuperat våran säng och ligger och spelar Fifa. Suck.

Imorgon blir det en lång, men för hoppningsvis, rolig dag.
Jag och Tobias åker upp till Fågelsjö dirket efter att vi firat Karolina för jag har en guidning på lördag.
Jag har dock ingen dator med mig upp så ni får vänta några dagar till på ett nytt inlägg. Men ni vet. Den som väntar på något gott......

Ha det så bra gott folk!
/AnnSo


Kärlek. (Bilden tagen för väldigt länge sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0