Bilder från Karolinska

Här kommer några bilder från helgen på Karolinska universitetssjukhuset i Solna och vår resa hem till kära Borlänge. Hellen dockumenterade allt i bilder med min mobil. Haha.


När jag låg på britsen. Har fortfarande skjortan, men tagit av mig uniformsbyxorna.


Jag är ute och går med min kompis (dropp-maskinen)




Hellen står och kollar på busskartan vart vi ska åka in till city.


Vi kom ut på Sergelplattan.


Min söndags-outfit. Vit t-shirt, hemvärnskavaj (tagit av gardintag och axelhylsor), mjukisbyxor och den snygga militärväskan ;)


Till vår glädje fanns det pannkakor på frukostbuffén på Mc'Donalds, Centralen.


Tåget hem. I den silvriga muggen hade vi underbart god nyponsoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0