Varning för ras

Snart rasar jag. "Dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas - varning för ras". Lars Winnerbäck
Detta knäcker mig. Totalt.

En annan text är Melissa Horns "Jag kan inte skilja på".

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig


Nej, nu ska jag inte gräva ner mig i detta. Lyssnar på kära Lars Winnerbäck nu. Den 29 juli i JÄRVSÖ ska vi (jag och min bästa vän Jenny) stå där i publiken och bara njuta av denna mans underbara sånger!
Jag läääängtar!

Och imorse skrev Jenny att hon kommer hem imorgon. Wiiiie! Hoppas att jag hinner träffa henne innan hon åker upp till Fågelsjö igen. Men på fredag åker ju jag upp, så det är ingen större förlust om vi inte hinner träffas.

Nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite hjärtan och kolla på O.C innan vi ska åka hem till Tobias :)



Älskade Jenny-Banan


Winnerbäck i Säterdalen -08. Och självklart var jag där med Jenny ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0