Mys-dag!

God eftermiddag på er!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jo! Jag har varit med min bästa Jenny. Hon jobbar ju uppe i Fågelsjö (där jag också jobbar) och igår kom hon hem och ska vara här hela veckan. Wiiiie.
Vi promenerade till stan och jag väntade medans hon klippte sig, sen gick vi tillbaka till hennes föräldrar och hämtade bilen och drog vidare till Båtstad. Mys.

Riktigt bra dag hittills med min Jenny-Banan.

Köpte Melissa Horn-skivan (den nyaste) när jag åkte förbi Maxi. Och jag ångrar mig verkligen inte. Bästa skivan, efter Winnerbäck då. Haha.

Ska snart åka till Säter med mamma och pappa. Det är ju sånt där loppis och gamla bilar, kan bli roligt.

Hörs senare! :)
/AnnSo


Haha, hittade denna bild. Jag och Jenny -07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0