Mulet

Hej!
Idag är det inte lika int väder som igår, men det är fortfarande ca 25 grader. Galet, men skönt.

Igår hade jag det jättebra med Tobias och Emil på festivalen. Lyssnade såklart på John Fogerty och sen gick vi över till nästa scen och kollade på Jay-Z.
Jag kände att jag kunde ställa upp och lyssna på rap när Tobias faktiskt fixat biljett för min skull.

Nu har jag precis ätit upp en tallrik youghurt och sitter och kollar i Ellos katalogen för hösten/vintern. Finns en del fina kläder, men jag måste spara först. Haha.

I eftermiddag ska vi (jag, mamma och pappa) hem till Tobias familj och äta middag. Mys.

Ha en fin söndag!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: okej! nej, men jag kände igen några av artisterna som jag hört skulle vara där :) + att några kompisar är där :P tack, detsamma! :D

2010-07-04 @ 12:39:08
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0