"Glück ist für mich...

...mine großvater" (tyska stavningen kan vara fel) Så lät mitt tal om vad lycka är för mig när jag var 15 år på en av mina tyskalektioner i nian.
Alltså, "Lycka för mig är min morfar".

Idag kl 10.45 gick han bort och nu känns det bara tomt. Det var väntat, eftersom åldern var minst sagt inne - 88 år. Men det är fortfarande tråkigt.

Jag vet att han har det bra nu och jag behöver inte se honom åldras längre och inte ha någon ork.

Vila i frid nu, MORFAR så ses vi igen när jag har passerat 80 år.
/Ditt barnbarn Ann-Sofie




Jag hade tänkt att ladda upp bilderna från den underbara Winnerbäck-konserten i torsdags, men som det känns nu så får det vänta tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0