Fin dag

God kväll!
Idag mår jag bättre än igår. Har jobbat och guidat lite folk idag. Hade två jättesöta bebisar med på min första guidning.

Efter jobbet hade en duktig böss-smed genomgång med oss i smedjan. Det tackar vi för.

Strax efter 18 cyklade jag och Gis till hennes moster och blev bjuden på mat och vin. Trevligt. 

Haha! Igår när jag och Jenny skulle gå hem från Gammelgården kommer Jenny på "Visst ja! Våra skor ligger ute vid bron!" Jag säger "Va? Eller oj, glömde vi dem där igår?" Hon bara "Ja, vi cyklade ju hem utan dem"
Haha, så kan det gå. Och när vi skulle gå och plocka upp dem så säger Jenny "Haha, titta! Där står våra skor på räcket"
Och mycket riktigt. På broräcket är det någon snäll själ som ställt upp våra skor. Tack för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0