Fågelsjö

Hej!
Ja, jag lever. Det har bara inte funnits någon vilja att skriva, men nu är jag tillbaka. Just nu i alla fall.

Jag kom upp till Fågelsjö i fredags och jobbade och mina dagar här uppe har varit bra tillsammans med min vän Malin. Jenny åkte till Malung över helgen och Gis har åkt hem, så det har varit jag och Malin vilket har varit jättetrevligt.
I fredags hade de boulturnering i byn och jag och Malin var barnvakter åt lilla Josef. Mys. Efteråt åt vi tillsammans med resten av gänget inne i ladan. Trevligt var det. 
Igår var jag och Malin till Sveg efter jobbet och handlade och passade på att äta en räkrulle (jag) och tacorulle (Malin). 
Idag har vi jobbat i det trista, tråkiga och kalla vädret. Huh, va kallt det har varit idag. 
Ikväll har vi spelat Yatzy och jag vann! Wiiie, jag som aldrig vinner i spel annars. Haha. 
Kom nyss in från en promenad i regnet. Vi gick genom byn med våra gummistövlar. Haha. Fiint. 

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på One Tree Hill säsong 5, som jag köpte när jag var hemma i Borlänge. Popcornen är poppade, så det är bara lägga mig och kolla. 

Hoppas ni har haft en bra helg! 
/AnnSo 


Jag efter promenaden med mig grönrutiga regnjacka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0