Ett litet inlägg

God kväll på er!
Idag har det hänt mycket. Jag har jobbat ett pass på P&L. Jag och min komanjon trodde att vi började klockan 8,00 men när vi kom dit var det ingen där för vi skulle ha börjat 10,00. Så jag gick hem ett tag, sen jobbade jag till 14.
Oj oj oj va mycket upphittade saker det finns där nu. Massor med grejer. Jag har lekt dektiktiv hela dagen och letat reda på ägarna till de försvunna sakerna som ligger på kontoret.
Imorgon (eller onsdag) är jag nog med i tidningen (DD) som kom och gjorde intervju när jag satt och var detiktiv.
Efter jobbet åkte jag hem till Tobias och vi åkte till Maxi och köpte 5 filmer för 99:-, inte kanske topp filmer, men det duger ju verkligen för mig som inte gillar film. Haha.

När vi varit på Maxi åkte vi in till Falun och såg Eclipse. Äntligen. Hur bra film som helst. Kärlek till den.

Har ätit lite ägg och nudlar nu efter vi kom hem och nu ska vi sova så Tobias orkar upp med tidningarna i natt.

Godnatt!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0