Söndag

Hej på er! Nu har vi vaknat och är lediga, idag igen. Visst är det underbart?

Har inte riktigt bestämt än vad vi ska hitta på idag, men det blir säkert bra till slut. Det kanske lutar åt att åka snowboard (första gången i Tobias liv). Men vi får se.

Gårdagen var väldigt rolig. Det var mycket personal ute som vi kände, och det är ju alltid roligt. 
Här kommer några bilder! :) Hoj så länge.
/AnnSo

 
En full och glad Niklas. (jobbar med Tobias på ICA)


Jag med en av mina goda, alkoholfria drinkar.


Dansgolvet.




Malin. Hon jobbar i skidskolan. Jag bodde med henne under introdagarna uppe på fjället. Väldigt trevlig tjej.


Haha! Det blev något knas med denna bild. Det är i alla fall jag och Erika. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0