Nya googles och en härlig dag i backen

Halloj!
Nu har vi kommit hem efter en mysig, men snöig dag ute i backen. Vid klockan 13 slutade det snöa och solen tittade fram en stund.
Strax innan 14 gick vi in på OSt-Cafét och åt lite lättare lunch (Tobias åt en ost- och skinkmacka och jag åt en våffla), sedan åkte vi upp på toppen och åkte sista åket ner tillbaka till bilen.

Tog oss in på Intersport för jag behövde verkligen nya skidglasögon. Jag har haft mina gamla så mycket att skumgummit börjar falla sönder och jag får jättemycket smulor i ögonen och det är ju inte så trevligt.
Så, nya glasögon fick det bli för min del och Tobias köpte nya, mysiga vantar. Jag förstår att han inte vill åka i kalla fleecevantar som bli pissblöta så fort han tar på lite snö och fryser till is och - nej.

Nu håller vi på att göra lite mat. Fläskfilé/Quornfilé, pommes och bea-sås.

Hörs sen!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0