Lördag 9/1-10

God kväll! (Nästan godnatt)
Visst är löften till för att brytas? I alla fall mitt nyårslöfte att sluta snoza på morgonen. Det sket sig rejält idag, men jag är stolt över att jag stämplade in på jobbet 8.08. Den ni!
Helt lugnt på hyran idag och gissa vart jag hamnade då? Joooo... LIFTEN! Hade absolut inga som helst kläder för att gå ut, men det gick bra ändå. Lite kallt bara. Haha.
Jag fick åka skoter till från Hyran till backen. Jag visste inte att någon skulle hämta mig på skoter så innan jag hann sätta på mig vantarna och reagera på att jag åkte skoter så var vi i full färd med att åka i backen. Så ja, ganska kallt åt händerna men det gick galant.

Kom hem från jobbet vid halv 9. Gjorde lite mackor, varma koppen och ägg när Tobias kom hem. Det är så mysigt när vi är hemma båda två. Dock är jag lite grinig på att han inte kan följa med mig hem till Borlänge på måndag, men någon måste ju stanna kvar och tjäna pengar. Haha.

Nu ska jag ta och sova. Dödstrött plus att jobbet väntar på mig imorgon bitti. Vi hörs imorgon!
/AnnSo


Bilden togs när jag kom hem. Nu ligger jag nerbäddad i pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0