Kändis-Idre ?!

Haha, visst är det kul när man ser kändisar? Idag har mitt leende gått till Mona Sahlin, som trevligt nog log tillbaka till mig inne på hyran. Fränt va? Sen hur fränt det är att just Mona kom och inte Ola Rapace, det är ju en annan sak. Men själva grejen. Dock hyrde hon inte skidor av mig, utan blev framkallad till en annan person men hon stod länge framför mig i min kö när jag höll på att skruva gästen framförs skidor.
Här om dagen handlade Pernilla Wiberg av Tobias på ICA. Den ni! Och på nyårsafton ryktas det om att Nanne Grönvall skulle varit i Wärldshuset och ätit nyårssupé. Frääänt!

Annars har dagen varit bra, blev faktikst uppskickad till Torgets hyra idag (någon som var sjuk) och har varit där hela dagen. Det gick ju galant.
Men att det klockan 15 är After Ski på övervåningen är något som märks, kan jag lova. Musik spelas högt (man hör till och med texten) och taket börjar skaka. Känns tryggt.

Haha, nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite Svensson och äta chips. Jag ska börja mitt nya liv utan chips snart (när chipspåsen är slut) men för att den ska ta slut måste jag ju äta. Smart va? Ska ta upp mina längdskidor nästa vecka när jag varit i Borlänge också. Ska bli skoj att komma hem.

Hörs om ett tag :)
/AnnSo



Vilken kändis möter vi här näst tro....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0