Jäkla ICA

Ååååh, nu är jag lite grinig. Promenerade nyss ner till ICA (tar en kvart/20 minuter) bara för att vara snäll mot Tobias och köpa hamburge-dressing och så när jag kom dit hade de stängt. Huh. 
Inte tänkte väl jag på att det var söndag och att de stängde 18 och jag har ingen vidare lust att åka upp till ICA på fjället för att köpa dressing. 2 mil för en jä*la dressing, nej tack. 
Så han får vara utan dressing. Haha. 

Nu ska jag slöa lite, känner mig trött (som alltid).

Ska nog kolla på tv3s program "Blåsningen" klockan 20 ikväll då mina tvilling-vänner Backy och Lizzy medverkar. Kan vara roligt att se. Läs deras blogg på http://lizzyochbecky.blogg.se/ 

Och glöm inte att kolla på Johan Falk ikväll klockan 21 på tv4.

/AnnSo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0