Halloj!

Hej på er! Nu är klockan ca 7.15 och jag sitter och käkar frukost. Kan ni gissa mer vad jag gör? Yes, rätt gissat! jag kokar ris. Haha. Vi åt pommes igår till quornfileerna, men uppvärmd pommes är ju inte någon höjdare. Kom på igår kväll vid 23 att jag skulle gjort ris, men då var ju klockan så mycket och Tobias var inte heller pigg på att koka ris åt mig, så äh det fick bli nu och det går ju galant. Jag vet bara inte riktigt när riset är klart (Boil in bag).

Aja, nu har jag lyckats öppna båsen och hällt ur riset. Vet inte om det var klart, men det får väl duga. jag får väl tänka på barnen i Afrika medan jag äter mitt hårda ris. Haha.

Nu ska jag fortsätta äta. Ha en bra dag!
/AnnSo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0