Bad, disk, städning och mys

Hej på er!
Jag vet att uppdateringen idag har varit sämst. Men det har inte blivit av att skriva något.
Jag och Tobias började dagen med att åka upp till fjället och bada lite. Simmade några längder och självklart tog vi oss några minuter i bubbelpoolen.
Lagade lite mat när vi kom hem. Pasta med ostsås. Gott.
Viktor kom hem vid 17.30 och började gasta om att vi skulle hjälpas åt att städa. Så det var ord och inga visor. Vi rensade all gammal mat, slängde alla tomma förpackningar och grejade.
Blev väl klar med disken och så vid 19 kanske och då ringde jag till min älskade Carin. Länge sen vi pratade. Hon hade gjort scones och skulle precis äta. Men vi pratade väl på i alla fall, haha. 
Nu har jag och Tobias legat i sängen och kollat på två avsnitt Svensson, Svensson. Finns inte så mycket annat att göra när det är folk överallt i huset. 

Ska nog gå ner och göra lite mackor innan vi sover. Imorgon ska jag tvätta. Wiihooo.  
/AnnSo


Jag saknar min vän, Carin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0