Vackert väder

Hej och god morgon på er! (jag har faktiskt varit vaken ett tag)
Idag är jag ledig, eller ska jobba några timmar ikväll, men jag är ledig nu på dagen i alla fall. Skönt.

Igår följde jag med Viktor på äventyr och det resulterade i fest hemma hos någon Johan (tror att han jobbar på Vildmarksnästet eller Charlies). Vi var 8 personer och det var 2 stycken jag inte kände sen förut. Vi var bara två tjejer så det blev att vi pratade med varandra och vi hängde ihop på Kiken hela kvällen. Jättekul.

Nu ska jag gå upp och äta frukost. Ska nog lyxa till det med kokt ägg också. Mums.

Hörs sen!
/AnnSo


Jag och Elin.


Axel kom och skulle vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0