Tävling hos Kenza

Hittade en tävling hos Kenza http://kenzas.se. Jag brukar aldrig vilja vara med och tävla om något, och jag gör det inte för mig själv - utan för Tobias.


Min motivering till att jag ska vinna datorn:
Jag vill vinna denna dator för att ge den till min pojkvän. Just nu delar vi på min dator, men han pratar om att vilja ha en egen. Hade jag haft pengar skulle jag köpt en dator åt honom för länge sen, därför ser jag detta som en ypperilg chans att ge honom det han vill ha - en dator. Det är han värd. Kärleken är stor och jag skulle vilja ge honom allt i hela världen, så att vinna en dator och ge till honom är det minsta jag kan göra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0