Sooooligt och fint....

...och vad gör jag då? Jo! Sitter inne och pluggar engelska. Ganska tråkigt med tanke på vädret, men KLOKT.

Skjutsade Tobias upp till fjället nyss då han skulle börja jobba klockan 12 och guuuud va fint väder det är ute. Men jag har lovat mig själv att göra all engelska idag som jag ligger efter med.
Ska nog ut och ta en tur i längdspåret sen i alla fall. Jag måste ju njuta lite av vädret, tycker ni inte?

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något i helgen men det har varit för mycket jobb och orken för att blogga har skjuts åt sidan.
I lördags jobbade jag från 8.10 - 20.50, sen packade vi ihop våra saker i mamma och pappas stuga och lastade in i bilen, åt lite glass och sen var det GODNATT.
Igår jobbade jag från 8.10 - 21.00. Åkte hem till Bingtjärn, åt mat, kollade på Wallander och somnade som en stock.

Nej, nu ska jag börja med engelskan. Ha en bra dag och hoppas att ni också har fint väder. Kram!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0