Nu jäklar!

Hej på er mina kära (men få) läsare!
Nu har jag jobbat i några dagar och tänkte belöna mig med att gå ut på Idres enda krog. Kiken. I sällskap ska jag ha min kära lägenhetskompis Viktor. Trevligt. Måste ju passa på nu när jag är ledig i helgen.

Jooo! Min och Emmas diet funkar fint. Hon är kanske lite mer seriös än vad jag är, men jag tycker att jag sköter mig ganska bra (förutom ikväll när jag tänker dricka alkohol).
Igår gymmade vi dirket efter jobbet och fy f*n vilken träningsvärk jag har idag. Huh.

Nu ska jag och Viktor tåga iväg. Hörs imorgon!
/AnnSo


Jag oc min gröt ikväll. Ingen sylt och ingen mjölk. Bara gröt och frysta bär. Dukitg, jag vet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0