Bad nästa

Nu är det dags att gå upp till ICA och möta upp Tobias som slutar nu och sedan ta oss till badet och njuta i bubbelpoolen ett tag. Ska avsluta kvällen med pizza. Gott, va?

Jag ska skriva lite om mitt kusinbarn Sunna också. Jag känner mig skyldig det för jag tänker på henne så mycket just nu då hon är sjuk och ligger på Jönköpings sjukhus. Något hemskt händer i hennes kropp just nu och hennes ben viker sig när hon ska gå. Hon är 7 år och jag blir så ledsen över att detta ska hända ett så fint barn. Inget barn i världen är värd detta. Hoppas du blir bättre snart, Sunna.

 
Sist jag var i Småland och hälsade på. Sunna och hennes syskon lekte med min webcam och tog över hundra kort. Haha.


Kommentarer
Postat av: Kusin Tess

Hej Bästa kusin!! Om du visste hur glad Sunna blev när hon fick se sig själv och höra vad du skrivit och mig rinner bara tårarna på när jag läser det... ja visst är det hemskt att något sånt här ska drabba ett barn. Vi blir kvar i Jönköping över helgen och säkert nåra dar i nästa vecka också. De har satt in antibiotika mot streptokocker som de tror kan vara bakomliggande hennes symptom. Vi hoppas på en förbättring för vi båda vill åka hem nu! Kramar Sunna och Tess

2010-02-05 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0