Skiiiiit!

Åh, verkligen skit! Jag trodde att jag hade packat ner allt att ha med hit - men icke då. Min kamera sladd ligger hemma i Borlänge. Så, inga roliga bilder för er att se på den kommande veckan. Haha.
Mamma, om du läser detta - kan du skicka upp sladden, är du snäll?
Jag som tänkte lägga in bilder från dopet och cruisingen och bla bla, men icke då..

Men men.
Idag har jag jobbat och haft det fruktansvärt lugnt. Alldeles för lugnt. Inte en enda guidning. Haha. Sjukt tråkigt.
Efter jobbet åkte jag, Tobias och Jenny till Sveg. Vi fick med oss två stycken i byn också, Anders och Katarina.
Väl hemma gjorde jag och Jenny ägghack - jättegott - och lax. Mums.
Spelade klarinett en stund innan vi tre kollade på "Wedding Daze" och åt stjärnor och ostbågar.

Nu ska vi sova! Godnatt!
/AnnSo


Vi på promenad i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0