Lugnt och obehagligt

Man brukar ju säga "lugnt och skönt" men just nu är det FÖR lugnt här på Gammelgården. Så det är liksom inte så där skönt lugnt, utan obehgaligt lugnt.

Vi har haft en STOR grupp här vid 12 på 35 personer och såklart kom det ytterligare 6 personer som hakade på just min grupp. Men det gick galant och jag tror att alla var nöjda och glada när de åkte härifrån.

Jag har agerat "lektant" åt min chefs barnbarn Bonnie som varit med på jobbet. Vi har ritat, tryckt stämlar, lekt med hästar och spelat "Fia med knuff", men nu har gått hem med sin morfar.

Mina kompanjoner sitter ute i köket och har möte med Hembygdsföreningen, så vad passar inte då bättre än att blogga? ;)

Hörs senare!
/AnnSo


Gammelgården vintertid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0