Hemma i Fågelsjö

"Hemma, var ligger det nånstans? Kan nån ge svar?"  Haha, kom och tänka på denna låt. Den är från Kristina från Duvermåla.
Lite så känns det just nu. Vart är hemma? Igår var jag hemma och idag är jag hemma, fast på olika ställen. Mysko.

Belgien var i alla fall jätteroligt. Vi var ett härligt gäng som åkte tillsammans och hade jätteskoj. Vi var 5 ungdomar 18-21 som bodde tillsammans i en familj och sov på en varsin madrass i deras finrum. Allt funkade smidigt (trots att vi hade en kille med) och jag tror inte att vi tröttnade allt för mycket på varandra i alla fall.

Igår kväll var jag hos Clara och firade henne. Det var mycket folk, men väldigt trevligt. Stämningen är alltid på topp med dessa gamla Soltorgare.

Nu ska jag äta popcorn och titta på OTH. Ha en bra lördagkväll allesammans!
/AnnSo


Vi som bodde hos familjen Wambacq.
De två "tanterna" med dräkt till höger kommer också från vårt folkdanslag och bodde även dem i familjen, fast i andra rum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0