Sen Påsk

Hej på er!
Jag vet. Visst är det fantastiskt? Jag skriver ett inlägg. Känns helt rätt faktikst.

Det är väl ingen som missat att vi har haft påsk? Nej, tänkte väl det.
Men här uppe har det inte blivit så mycket till påskfirande. Jag jobbade fredag, lördag, söndag, måndag ocn idag. Just det. Hela påskhelgen.
Jag och Tobias slopade också påskmaten i år. Det fick bli en väldigt god tacos i stället. Och jag menar, det säger man ju inte nej till.

Jag kom på igår kväll att jag och Tobias fick påskkort av mamma för några dagar sen och hon hade även skickat med två marsipan-tuppar vilket jag hade glömt bort. Tyvär äter inte Tobias marsipan och jag kände att det räcker med en så jag knackade glatt på hos Viktor och han blev jätteglad för den lille tuppen.
Men vad tror ni händer sen då? Jo. Jag glömmer bort min tupp ändå, men nu ska jag äta den. Jag tog redan en tugga på den - sen kom jag på att jag skulle dela med mig honom till er. Därför är "svansen" borta.

Synd nu att det inte är så fint väder längre. Mulet och snöat hela dagen. Huh. Men påskvädret har varit galant. Synd att jag har jobbat hela helgen bara.

Vi hörs senare. För nu är jag på blogghumör, och det gillar vi!
/AnnSo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0