Klart man blir grinig

Nu går det bara emot mig.
Först när jag skulle ladda Vampire Diares från Ninjavideo (en sida som man kan se serier och filmer på), så gick det väldigt segt. Då gick jag in på Tobias internet och allt gick bra. Jag hann kolla på 30 minuter (av 40) när internet hoppade ur. Tack.
När jag väl kom in igen och började ladda där i från jag var, hängde hela datorn sig. Fint. Den startade om sig själv. Underbart.
Tänkte såklart att jag skulle ta Tobias internet denna gång igen för det går fortare, men inte nu. Segare än segast. Så jag gick in på mitt igen, men inget hände.

Så, nu har jag kämpat med detta i 2,5 timme. Kul måndag kväll. GODNATT!

Åååh, va grinig jag blir. Huh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0