Glad med pannkakor :)

God kväll!
På vår tv visas just nu matchen Barcelona - Arsanal. Kul. Öh, nej. Men jag överlever.
Jag blev lite extra glad för jag har fått ett hemligt mail idag. Den ni! Jag kan tyvär inte skriva från vem, för det är hemligt för en annan person. Men jag blev glad av det. Tack mr K.

Jag har även gjort pannkakor. Och gissa vad? De blev MYCKET bättre än förra gången. Jag har ju inte vågat gjort några sen i januari, men nu var jag tvungen att göra slut på lite mjöl.
Tobias blev nöjd denna gången i alla fall, vilket är possitivt.


Kommentarer
Postat av: Wilma

sv: En riktigt stor fest jaa ;)

2010-04-06 @ 23:39:47
URL: http://fantaboulus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0