Fredag och Lördag

Hej på er!
Igår blev det tyvär inget inlägg, men jag gjorde massor med grejer. Eller jag var på stan en sväng med Tobias, hälsade på min bror och hans familj, handlade med mamma på Maxi (köpte ett par jättefina sommarskor), var ute på promenad och kollade lite på tv.

Idag har jag varit på stan och kupolen. Spelade lite gitarr nyss efter maten. Kul.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det promenad runt älven med Karolina. Trevligt. Och ikväll blir det fest.
Får se om jag skriver mer idag, annars blir det imorgon.
Ha en bra lördag!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Carin

ha så kul ikväll gullet:D<3

2010-04-24 @ 19:16:41
URL: http://caaariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0