Dödstrött

Om trötthet kunde döda skulle jag nog i alla fall vara medvetslös just nu.
Har jobbat hela dagen, medan det har varit glassande sol utanför fönstret.
Idag har det gått väldigt fort att jobba. Folk har varit trevliga och skämtsamma. Jag har till och med hyrt ut skidor till Molly Sandéns mamma. Den ni!

Imorgon är det sista dagen på Skicenter Syd. Känns ganska tråkigt, men på måndag är jag hemma bland mina underbara själar hemma i Borlänge. Skönt!

Jag och Tobias orkade inte laga något speciellt när jag kom hem, så vi tinade upp ICAs pannkakor och började kolla på "Millenium", men det blev fotbollsmatch klockan 22 och jag känner inte för att sitta själv så jag valde att blogga i stället.

Det skulle vara kul att åka upp till fjället en sväng ikväll. En sista alkoholfri drink. En sista dans på Kiken.
Men just nu är jag verkligen för trött. Tyvär.

Hörs imorgon när jag kommit hem från jobbet. Ha en bra lördag kväll!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0