Skärpning där!

Nej, vad är det här? Nu har det blivit dålig uppdatering i flera dagar. Så får jag ju inte göra.

Idag har jag varit hos min bror och hans familj (Maria och lilla Oskar) och fikat med mina föräldrar och Oskars farmor och hennes sambo. Trevligt. Oskar är så himla söt när han ska visa så mycket saker och grejar hela tiden. Han är 1,5 år. Mys-pojke. 
Micke bjöd som vanligt på något gott och idag stod det äppelpaj på bordet. Kerstin hade köpt med sig munkar, så det blev ett riktigt kalasande med godsaker. 

Ikväll har jag varit på dansträning och spelat fiol. Ganska nice. 
På vägen hem svängde jag förbi Jenny och var där nästan en timme. Mys. Det blir så tomt när jag inte träffat henne på några dagar. Haha. Sällskapssjuk? Jaaaa!

Nu har jag spelat klarinett en liten drutilutt och tänkte nu ta mig till vardagsrummet och kika på lite OTH innan det blir dags att sova. Ååååh, på tisdag kommer ännu ett avsnitt av nya One Tree Hill säsong 7. Den ni. 

Skriver mer imorgon. Då ska jag vara bättre på uppdateringar. Hej så länge
/AnnSo

  
Bild: Oskar är ute på gården och sparkar boll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0