Pepp eller depp?

Borde gå och sova, men känner mig inte så pepp på det. Fast i och för sig, sova är ju något underbart. Så kanske blir att gå snart och skriva dagbok och sedan släcka lyset.

Idag har jag i alla fall varit hos Daniel ett tag. Vi kollade på nya avsnittet av One Tree Hill och nya Wallander filmen. Helt okej.
Kollade lite på Idol när jag kom hem samtidigt som jag åt nudlar. Efter det tog jag tag i spelandet och spelade klarinett ett tag.
Fick en skiva av min klarinettlärare igår på stycket jag håller på med. Så ikväll blev det att sätta på skivan på högsta volym och spela med mannen på skivan. Den ni! Haha.

Känner mig lite deppig. Snäsig. Allmänt grinig. Faaaan. Måste bli gladare. Få en bättre inställning. Bli vänligare mot folk. Blir bara så irriterad hela tiden.
Men men. Får se fram emot fredag då jag ska bada med mina kusinbarn.

Godnatt, gott folk. Ska försöka vara gladare imorgon.
/AnnSo


Bild: Studentpresenter.

Kommentarer
Postat av: Liv Jorunn

Hei annso :) Hvordan går det med deg? :) Hvilken skole går du nå?



puss og kram fra Liv Jorunn

2009-09-24 @ 09:21:18
URL: http://www.livjorunn.blogg.no
Postat av: Emma

Sv: hihi visst är den ^^,

2009-09-24 @ 10:52:42
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0