Motion i spöregn

Kan ni tänka er? Jag, AnnSo, har faktikst varit ute och motionerat idag. Jag satt på mig joggingskor, och tränings kläder sen tog jag med mig hunden och började springa och om vartannat.
Det där med att motionera är ganska skönt, när man väl tagit tag i det. Ni som känner mig vet absolut säkert att jag inte rör på mig så särskilt mycket. Har börjat på Friskis och Svettis flera gånger, men det sinar alltid ut. Men det är roligt att träna.

När vi gått nere vid älven och skulle ta oss upp för gammelgårdsbacken började det spöregna. Mys päls var så blöt så att det gick att vrida ur den om jag hade velat.

Väl hemma så drack jag ett kallt glas Proviva. Tog en skön, välbehövd dusch.

Snart ska jag äta mat. Härligt. Sen blir det kupolen med Daniel och bio ikväll. Det är nice. Ska kolla på ett par joggingskor på Kupolen också. Använde mammas nu när jag var ute, men de var för små - tårna domnade bort.

Skriver mer sen. Puss hej
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0