Marscher som fastnar

Ja, som jag skrev innan så har jag varit på repitition med Hemvärnets musikkår ikväll. 3 timmar repeterade vi. Vi hade stämrep först med alla klarinetter och sen 2 timmar rep med hela orkestern. Så nu är jag lagomt slut i huvudet och visslar lagomt mycket på alla marscher.
Eftersom vi ska till Stockholm och spela på Livgardet på lördag så blir det väldigt mycket marscher spelat idag. Och jag kan lova er, INGET FASTNAR PÅ HJÄRNAN SÅ BRA SOM MARSCHER.

På lördag klockan 8.15 går bussen från musikskolan och är hemma igen vid 18 kanske och på kvällen blir det fest med P3 och co. Ska bli riktigt skoj. Tack Natalie för att du bjöd mig.

Nu ska jag greja lite. Fortsätt läs och kommentera. Hoj
/AnnSo



Bild: Jag med BSM i Italien -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0