Knäpp-AnnSo?

Ja, jag måste ju faktiskt hålla med om att jag blivit knäpp. Eller i alla fall blivit någon jag inte var för nåt år sedan. Jag skrev det i mina inlägg i början att jag bytt stil ganska rejält de senaste åren, och det är inte bara utsides utan insidan också. Förut hade jag aldrig skrivit såhär mycket på en blogg och tyckt att det var roligt och utveckla den. Nej, jag hade nog tröttnat ganska snabbt på skrivandet. Jag förstod inte folk som bloggade förut hur de kunde skriva så mycket och vad de fick allt de skrev ifrån.
Nu skriver jag på med flera inlägg varje dag, men jag vet fortfarande inte vad jag får allt ifrån. Ni få som läser kanske tycker att mina inlägg är tråkiga, men skriv det också. Jag försöker alltid att skriva om något som är intressant att läsa om, men lyckas nog inte så ofta.

Jag var in på Foki's och några fler bloggar och det ska bli "VeckoRevyn Blog Awards 2009" den 17 oktober. Det verkar grymt kul med massa bloggerskor och bloggare som är nominerade i olika klasser och vinner fina priser. Ååh, det vill jag verkligen åka ner på. Men vem skulle jag åka med? Det är ju knappt någon av mina vänner som bloggar och är så intresserad som jag har blivit. Haha, hur kunde jag blivit såhär intresserad av att blogga?

Det var något mer jag skulle skriva, men nu huxanfluxan så hade jag glömt det. Ja ni vet, det är inte lätt det här med åldern. Hoj
/AnnSo


Bild: Johan och Jenny i Leksand på Dansbandshelg i April 2009


Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Jag tycker om att läsa din blogg :) väldigt snygg bild där ;)

2009-09-14 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0