Kämpa på, AnnSo-Transo

Nu ni. Nu försöker jag mig på Photoshop. Jag vill ha, som alla andra, en egen design på bloggen. Så nu jäklar ska jag först och främst göra nåt snyggt i Photoshop.
Haha, jag är nästan sämst på det här. Satt nyss och fräste åt Tobias för att det inte blev som jag ville. Det är ju så mycket grejer överallt och jag får verkligen inte till det. Men jag ska lära mig. Om det så ska ta hela natten, så SKA DET GÅ!

Nu ska jag fortsätta greja med PS. Skriver nog mer imorgon.
/AnnSo


Bild: Jag och My. Sommaren -07.


Kommentarer
Postat av: stina

Jo jag ska ju läsa vidare, såklart. antar att det blir till civil ekonom

2009-09-23 @ 09:49:16
URL: http://trafikstopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0