Kalas med Limosin

Efter att jag åkt från Tobias idag tog jag mig friheten att åka hem till Annika som fyller 18 idag. Vi har inte umgåtts på flera år, men kände ändå att jag ville åka och gratta henne.
Jag kom först, hennes kompisar kom lite senare. De ville ha med mig ut på S2 och festa, men jag kände inte för det eftersom jag ska till Stockholm imorgon.
Jag var i alla fall kvar och åt tårta med dem och limosinen de skulle åka med till stan stod på gården och tur som jag hade backade jag inte på den när jag skulle åka.

Nu när jag kommit hem har jag suttit i soffan och kollat på "One tree hill", helt underbart.

Nej, nu ska jag ta och sova lite tror jag. Lång dag imorgon. Först Stockholm, sen fest för P3. Hoj
/AnnSo

Nu fick jag äntligen in bilderna från Hällarna igår. Se och njut.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0