Jenny-Banans dag!

GRATTIS MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN, JENNY PÅ 19-ÅRS DAGEN!
Hoppas att du får en bra dag och paket kommer senare ikväll. <3

                      


Tack Oskari och Linda J för era fina kommentarer. Tack.

Jag har gjort det igen, sovit längre än jag borde. Hade tänkt åka ner till Friskis och gympa lite, men lat som man är så blev det ligga kvar i sängen och dra sig. Huh, när ska jag orka ta mig upp på morgonen?

När jag låg där och drog mig, så fick jag sms av världens bästa Scoop. Så idag blir det att vara med Scoop och greja lite. Härligt det. Va nån vecka sen vi sågs nu.

Ikväll ska jag till dansen och montera lite. Vi monterar lister i föreningen för att få pengar och kunna åka billigare till Linköping som Jenny (som vanligt) tvingat med mig på. Det är bra att hon alltid är så bestämd med vad jag ska göra, och det tackar jag för. Utan Jenny så skulle jag aldrig göra något med mitt liv, det är kul att komma ut på saker.

Nu ska jag nog dra till Scoop snart. Skriver mer sen. Puss hej
/AnnSo


Bild: -07, Blond och piercing. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Tack älskade banan!!:D de är tur att ja har dig!! <3 Linköping here we come ;)

2009-09-07 @ 12:17:13
Postat av: Marcus

Hehe...här bloggas det ser jag..alltid! :)

2009-09-07 @ 12:27:35
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: carin

hihi jag kmr ihåg när vi piercade oss xD tider de <3 PUSS<3

2009-09-07 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0