Inlåst

Sitter i köket och kollar på TV när de precis gjorde reklam för ett nytt tv-program "Inlåst". Det handlar om ungdomar som hamnat i fängelse med andra fångar och försöker ta sig tillbaka till livet.
Verkade ganska bra. Det är start för denna dokumentärserie den 1 oktober på TV4.

Ikväll har jag varit ganska nere igen. Det är svårt att vara glad utan Tobias. Men det sjuka är att vi har träffats varje dag hur länge som helst, så klart att vi måste ta en dag ifrån varandra.
Försökte få Tobias med på Friskis eller ta en promenad runt älven, men lyckades inte. 
Men min älskade vän Jenny drog mig ur mörkret och fick mig att följa med henne på promenad runt älven. Jättehärligt höstväder nu. Älskar det. 

Lite gladare nu i alla fall. Sunna ringde mig och gjorde mig glad. Ska ju bada med dem imorgon. 
Kollat på Idol och One Tree Hill medans jag åt. 

Efter reklamen på TV jag pratade om nyss började en "film". Jag kände igen den "filmen" och insåg att det inte var en film utan en serie. Heroes. Lite längre fram än vad jag sett innan, men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla lite. Hihi.

Kommer fin höstbild från promenaden.

Skriver imorgon. Hej så länge
/AnnSo


Haha, provae pappas stora solglasögon som mamma hittade när hon städade.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv, tack så mycket ! ja det är lite läskgt när man tittar tillbaka ;P

idag ska jag iväg upp till dalarna och leverera en tavla som jag målat ! själv ? <3

2009-09-25 @ 10:24:30
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0