Himlans sidor!

Som de flesta som är vakna nu har upptäckt så är det massa knas med både msn och Facebook. Kul det. Neeej! Man vill väl kunna använda sina sidor och prata med folk. Jag menar, det är ju lite nördigt - men så är halva Sverige nu mer (om inte fler!).
Det är bara roligt för mig, då har jag fler likasinnade runt om mig och kan prata med andra om mina nördiga intressen.
Ibland funderar jag på hur nördig jag verkligen är som måste blogga varje dag och flera inlägg vart jag än är. Men när jag tänker efter så ägnar jag nog mycket tid till mitt liv utanför bloggen också, eller ja det förstås, det jag bloggar OM. Det är väl inte samma sak? Som i lördags blev det inte ett enda inlägg, det ni. Men då tappas det ju läsare också - och det tycker jag ju är synd.

Imorgon bitti ska jag nog med mamma till Friskis och hurta lite (igen). Det blir ett mycket lugnare pass i alla fall.

Nu ska jag gå ner och sova några timmar innan jag står på Friskis klockan 9. Godnatt!
Kommer några cam-bilder, tyckte det var ett tag sen.
/AnnSo

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0