Happiness and fear

Som jag skrev igår så har jag varit barnvakt åt mina kusinbarn idag. Vi badade först på Aqua Nova (äventyrsbadet i Borlänge) och åt sedan på Mc'Donlads.
Hur kul som helst att få vara med de underbara tjejerna. Lycka.

Var helt slut när jag kom hem. Spelade lite klarinett, men det var för slitsamt så jag kollade på ett avsnitt av One Tree Hill. Sen åkte jag och hämtade Tobias och vi gick och köpte pizza.

Vi kollade på Idol och åt pizza. Mys.

Gick ut och gick efter Idol. Gick ganska långt. Forssa, Hushagen, stan, Kupolen, Högskolan, Tjärna ängar, bullemyren och hem.
När vi kom vid Tjärna ängar hörde vi en kraftig smäll. Hunden blev så rädd att hon ställde sig på två ben mot Tobias ben. Snacka om att vi blev rädda. Varför går man på Tjärna ängar halv 11 en fredag kväll? Dumt.

Nu ska vi börja kolla på Heroes säsong 2. Ska hämta Jenny i Falun runt 2. Så blir att vara vaken.
/AnnSo


Vackra Fågelsjö.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack!! ;D fågelsjö<4

2009-09-26 @ 02:50:55
Postat av: Emmi

Tack så mycket =))

2009-09-26 @ 09:58:30
URL: http://welcometoemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0