Friskis med Winnerbäck

Har precis ätit frukost och satt på mig träningskläder. För första gången på väldigt länge ska jag och gympa på Friskis och Svettis igen. Jobbigt, men kul.
Det är så synd för att jag har några vanliga t-shirts som jag så sällan använder. Jag och Jenny köpte en varsin t-shirt när vi var på Winnerbäck -07, men när används den egentligen? Typ aldrig. Men nu har jag den på mig. Så nu blir det Friskis med Winnerbäck på magen. Kanske blir roligare då, vem vet.

Efter Friskis har jag klarinettlektion och sen åker jag ner till Ludvika för att fika eller käka lunch på Engel. Det är nice.

Så det kanske inte blir så många inlägg nu på dagen, men det blir ikväll. Hoj
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0