Everybody hurts

Har varit och dansat ikväll med min kära Jenny. Vi gick en promenad i Årby innan vi hade träning. Trevligt.
När vi åkte hem så hörde vi Milow's "Ayo Technology" på radion och den gillar vi. Efter att Jenny klivit ur bilen så spelades det lite olika låtar och innan jag svängde från Kvarnsvedsvägen spelade dem "Everybody hurts". Jag gillar den verkligen. Den är så fin, men jag tycker den är så hemsk. Jag förknippar den med en hemsk film som man fick se på körskolan om rattfylla och hemskheter. Filmen är så starks så jag nästan började grina, då är det en ganska känslosam film. Men låten är bra i alla fall. Det behövs sådana här låtar också och inte bara låtar om olycklig kärlek, lycka eller underbar kärlek. 

Det är sant. Alla gör sig illa och såras ibland. Då gäller det att vi håller ihop och stöttar varandra.

Här kommer texten till låten. Jag tror säkert att ni vet vad det är för låt. 
/AnnSo 

When the day is long and the night, the night is yours alone,
When you're sure you've had enough of this life, well hang on
Don't let yourself go, 'cause everybody cries and everybody hurts sometimes

Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along
When your day is night alone, (hold on, hold on)
If you feel like letting go, (hold on)
When you think you've had too much of this life, well hang on

'Cause everybody hurts. Take comfort in your friends
Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone

If you're on your own in this life, the days and nights are long,
When you think you've had too much of this life to hang on

Well, everybody hurts sometimes,
Everybody cries. And everybody hurts sometimes
And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on
Hold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold on
Everybody hurts. You are not alone



Bild: Stranden i Side, Turkiet -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0